OBÓZ ZEROWY UTH 2013

Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w tegorocznym Obozie Zerowym Uniwersytetu Technologiczno - Humanistycznego w Radomiu.

CZAS: 09.09.2013 r. – 18.09.2013 r.
 
KOSZT – 420 zł/osoba (resztę dopłaca Samorząd)

MIEJSCE: OKOLICE BESKIDU ŻYWIECKIEGO

Szczegółowe info: www.facebook.com/events/210457512443597/


Co jest w cenie?
Zakwaterowanie w komfortowym ośrodku w pokojach z łazienkami, TV-SAT i Wi-fi, transport autokarowy w obie strony, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), indywidualne ubezpi
eczenie dla każdego uczestnika oraz niezapomniane wrażenia podczas wielu organizowanych imprez i atrakcji.

Do kogo adresowany jest obóz?

Z założenia obozy zerowe są organizowane dla nowo przyjętych studentów Uniwersytetu rozpoczynających tym samym integrację już przez rozpoczęciem roku akademickiego, jednakże jeżeli ktoś nie był na takim obozie na pierwszym roku, a nadal studiuje u nas na Uczelni również ma możliwość pojechania na obóz.

Dlaczego tak tanio?

To pytanie zadają nam chętni co roku, szukają haczyka, jednak takowego nie ma. Cena jest tak niska ponieważ znaczną część dopłaca Samorząd Studencki Uniwersytetu.

Kadra?

Kadra obozu składa się ze studentów takich jak i Wy, którzy kiedyś również podjęli jedną z najbardziej słusznych decyzji i pojechali na zerówkę, jeżeli Wam się spodoba, za rok to możecie być i Wy.

Jak się zapisać?

Zapisywać się na obóz możecie w terminie do 5 września jednak liczba miejsc jest ograniczona więc im wcześniej tym lepiej. Warunkiem pojechania na obóz (oprócz figurowania na liście studentów UTH) jest dostarczenie wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz dowodu wpłaty.Kwestionariusz można odebrać osobiście w Siedzibie URSS, będzie dostępny również w Centralnym Punkcie Informacyjnym (gdzie składacie wasze dokumenty). Można też pobrać kwestionariusz w postaci pliku i wydrukować samodzielnie. (Przyjmujemy tylko w pełni wypełnione kwestionariusze) Jeżeli ktoś jest spoza Radomia lub z innego powodu nie będzie mógł złożyć kwestionariusza osobiście, można również zeskanować wypełniony formularz i wysłać go na nasz adres e-mail.

FORMULARZ:
Strona środkowa: www.speedyshare.com/KRjYW/wnetrze-A4-CMYK-300-DPI.pdf
Strona zewnętrzna: www.speedyshare.com/PKn3v/front-A4-CMYK-300-DPI.pdf

Wpłaty można dokonać w Kasie (w budynku REKTORATU, ul. Malczew
skiego 29) lub przelewem na konto

Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Ra
domiu
ul. Malczewskiego 29
26-600 Radom
Raiffeisen Bank Polska SA
29 1750 1253 0000 0000 2074 0779

Termin wpłaty nie musi się pokrywać z terminem złożenia kwestionariusza ale obie czynności musicie wykonać w terminie do 5 września, w przypadku zbyt dużej ilości zgłoszonych osób pierwszeństwo będą miały osoby, które już dokonały opłaty.
Jeżeli macie jakiekolwiek inne pytania lub po prostu chcecie z nami pogadać zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-15 :) (od 15 lipca)

Siedziba URSS: ul. Malczewskiego 29 pokój nr 13 (budynek REKTORATU)

Kontakt:
Siedziba URSS: ul. Malczewskiego 29 pokój nr 13
Nr telefonu: (048) 361 73 86 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 10-15)
lub 600533870 (godziny 10-16)

 Adres e-mail: samorzad@pr.radom.pl

Zapraszamy :3

Facebook:

Kontakt:

ul. Malczewskiego 29, pokój nr 11 (I piętro)
26-600 Radom
tel./fax. 361-73-86
Zapraszamy od pon. do pt., od 10.00 do 15.00